Sklep z obrzeżami ogrodowymi - Sammler Recbord
Umów rozmowę
Pobierz katalog
Kontakt
Konto klienta
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Sklep
Moje kontoKoszyk
Logo Sammler Recboard
Twój koszyk
Produkt został dodany Koszyk został zaktualizowny Produkt został usunięty Brak produktów na stanie Wprowadziłeś nieprawidłową wartość

Brak produktów w koszyku.

Regulamin konta

Regulamin konta w sklepie SAMMLER RECBORD

Postanowienia doty­czące Przed­siębior­cy uprzy­wile­jowanego mają zas­tosowanie do umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.

SPIS TREŚCI
§ 1 Definic­je
§ 2 Kon­takt ze Sprzedaw­cą
§ 3 Wymo­gi tech­niczne
§ 4 Kon­to
§ 5 Rekla­mac­je
§ 6 Dane osobowe
§ 7 Zas­trzeże­nia

§ 1 DEFINICJE

Kon­sument – kon­sument w rozu­mie­niu przepisów Kodek­su cywilnego.
Kon­to – ure­g­u­lowana w niniejszym reg­u­laminie nieod­płat­na funkc­ja Sklepu (usłu­ga), dzię­ki której Kupu­ją­cy może założyć w Sklepie swo­je indy­wid­u­alne kon­to.
Kupu­ją­cy — każdy pod­miot kupu­ją­cy w Sklepie.
Kupu­ją­cy uprzy­wile­jowany – Kon­sument lub Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany.
Przed­siębior­ca uprzy­wile­jowany – oso­ba fizy­cz­na zaw­ier­a­ją­ca ze Sprzedaw­cą umowę bezpośred­nio związaną z jej dzi­ałal­noś­cią gospo­dar­czą, ale nieposi­ada­jącą dla niej charak­teru zawodowego (definic­ja obow­iązu­je dla umów zawartych od dnia 1 sty­cz­nia 2021 r.).
Sklep – sklep inter­ne­towy SAMMLER RECBORD prowad­zony przez Sprzedaw­cę pod adresem https://recbord.com.pl
Sprzedaw­ca — SAMMLER Spół­ka z ogranic­zoną odpowiedzial­noś­cią z siedz­ibą w Poz­na­niu (61–696), przy uli­cy Serb­skiej 17/6, wpisaną do rejestru przed­siębior­ców Kra­jowego Rejestru Sądowego prowad­zonego przez Sąd Rejonowy Poz­nań – Nowe Mias­to i Wil­da w Poz­na­niu, VIII Wydzi­ał Gospo­dar­czy Kra­jowego Rejestru Sądowego pod numerem: 0000412881, NIP: 7773224573, REGON: 302060570, kap­i­tał zakład­owy w wysokoś­ci 75.000,00  zł.

§ 2 KONTAKT ZE SPRZEDAWCĄ

  1. Adres pocz­towy: Rud­ni­ki 6F, 64–330 Opaleni­ca
  2. Adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  3. Tele­fon: +48 507249073

§ 3 WYMOGI TECHNICZNE

  1. Dla praw­idłowego funkcjonowa­nia i założe­nia Kon­ta potrzeb­ne jest:
    • akty­wne kon­to e‑mail
    • urządze­nie z dostępem do Inter­ne­tu
    • przeglą­dar­ka inter­ne­towa obsługu­ją­ca JavaScript i pli­ki cook­ies

§ 4 KONTO

  1. Założe­nie Kon­ta jest całkowicie dobrowolne i zależne od woli Kupu­jącego.
  2. Kon­to daje Kupu­jące­mu dodatkowe możli­woś­ci, takie jak: przeglą­danie his­torii zamówień złożonych przez Kupu­jącego w Sklepie, sprawdze­nie sta­tusu zamówienia czy samodziel­na edy­c­ja danych Kupu­jącego.
  3. W celu założe­nia Kon­ta należy wypełnić stosowny for­mu­la­rz w Sklepie.
  4. W momen­cie założe­nia Kon­ta zaw­ier­ana jest na czas nieokreślony pomiędzy Kupu­ją­cym a Sprzedaw­cą umowa w zakre­sie prowadzenia Kon­ta na zasadach wskazanych w niniejszym reg­u­laminie.
  5. Kupu­ją­cy może bez ponoszenia jakichkol­wiek kosztów w każdym cza­sie zrezyg­nować z Kon­ta.
  6. W celu doko­na­nia rezy­gnacji z Kon­ta należy wysłać swo­ją rezy­gnację do Sprzedaw­cy na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl, czego skutkiem będzie niezwłoczne usunię­cie Kon­ta oraz rozwiązanie umowy w zakre­sie prowadzenia Kon­ta.

§ 5 REKLAMACJE

  1. Rekla­mac­je doty­czące funkcjonowa­nia Kon­ta należy kierować na adres e‑mail: sprzedaz@sammler.com.pl
  2. Roz­pa­trze­nie rekla­macji przez Sprzedaw­cę nastąpi w ter­minie do 14 dni.

    POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  3. W przy­pad­ku gdy postępowanie rekla­ma­cyjne nie przyniesie oczeki­wanego przez Kon­sumen­ta rezul­tatu Kon­sument może sko­rzys­tać m.in. z:
    1. medi­acji prowad­zonej przez właś­ci­wy terenowo Wojew­ódz­ki Inspek­torat Inspekcji Hand­lowej, do którego należy się zwró­cić z wnioskiem o medi­ację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspek­toratów zna­j­du­je się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
    2. pomo­cy właś­ci­wego terenowo stałego pol­ubownego sądu kon­sumenck­iego dzi­ała­jącego przy Wojew­ódzkim Inspek­tora­cie Inspekcji Hand­lowej, do którego należy złożyć wniosek o roz­pa­trze­nie sprawy przed sądem pol­ubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostęp­ny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
    3. bezpłat­nej pomo­cy miejskiego lub powia­towego rzeczni­ka Kon­sumen­tów;
    4. inter­ne­towej plat­formy ODR dostęp­nej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.

§ 6 DANE OSOBOWE

  1. Admin­is­tra­torem danych osobowych przekazanych przez Kupu­jącego pod­czas korzys­ta­nia z Kon­ta jest Sprzedaw­ca. Szczegółowe infor­ma­c­je doty­czące przetwarza­nia danych osobowych przez Sprzedaw­cę – w tym o pozostałych celach oraz pod­stawach przetwarza­nia danych, a także o odbior­cach danych, zna­j­du­ją się w dostęp­nej w Sklepie Poli­tyce pry­wat­noś­ci – ze wzglę­du na zasadę prze­jrzys­toś­ci, zawartą w ogól­nym roz­porządze­niu Par­la­men­tu Europe­jskiego i Rady (UE) o ochronie danych – „RODO”.
  2. Celem przetwarza­nia danych Kupu­jącego jest prowadze­nie Kon­ta. Pod­stawą przetwarza­nia danych osobowych w tym przy­pad­ku jest umowa o świad­cze­nie usłu­gi lub dzi­ała­nia pode­j­mowane na żądanie Kupu­jącego, zmierza­jące do jej zawar­cia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy, pole­ga­ją­cy na przetwarza­niu danych w celu ustal­e­nia, dochodzenia lub obrony ewen­tu­al­nych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
  3. Podanie danych przez Kupu­jącego jest dobrowolne, ale jed­nocześnie konieczne do prowadzenia Kon­ta. Niepo­danie danych oznacza, że Sprzedaw­ca nie będzie mógł świad­czyć usłu­gi prowadzenia Kon­ta.
  4. Dane Kupu­jącego będą przetwarzane do momen­tu, w którym:
    1. Kon­to zostanie usunięte przez Sprzedaw­cę na żądanie Kupu­jącego
    2. ustanie możli­wość dochodzenia roszczeń przez Kupu­jącego lub Sprzedaw­cę, związanych z Kon­tem;
    3. zostanie przyję­ty sprze­ciw Kupu­jącego wobec przetwarza­nia jego danych osobowych – w przy­pad­ku gdy pod­stawą przetwarza­nia danych był uza­sad­niony interes Sprzedaw­cy

– w zależnoś­ci od tego, co ma zas­tosowanie w danym przy­pad­ku i co nastąpi najpóźniej.

  1. Kupu­jące­mu przysługu­je pra­wo żąda­nia:
    1. dostępu do swoich danych osobowych,
    2. ich spros­towa­nia,
    3. usunię­cia,
    4. ograniczenia przetwarza­nia,
    5. prze­niesienia danych do innego admin­is­tra­to­ra
      a także pra­wo:
    6. wniesienia w dowol­nym momen­cie sprze­ci­wu wobec przetwarza­nia danych z przy­czyn związanych ze szczegól­ną sytu­acją Kupu­jącego – wobec przetwarza­nia doty­czą­cych go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uza­sad­nionych intere­sach real­i­zowanych przez admin­is­tra­to­ra).
  2. W celu real­iza­cji swoich praw, Kupu­ją­cy powinien skon­tak­tować się ze Sprzedaw­cą.
  3. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy uzna, że jego dane są przetwarzane niez­god­nie z prawem, Kupu­ją­cy może złożyć skargę do Preze­sa Urzę­du Ochrony Danych Osobowych.

§ 7 ZASTRZEŻENIA

  1. Zakazane jest dostar­czanie przez Kupu­jącego treś­ci o charak­terze bezprawnym.
  2. Umowa w zakre­sie prowadzenia Kon­ta zaw­ier­ana jest w języku pol­skim.
  3. W przy­pad­ku zaist­nienia ważnych przy­czyn, o których mowa w ust. 4, Sprzedaw­ca ma pra­wo do zmi­any niniejszego reg­u­laminu Kon­ta.
  4. Ważny­mi przy­czy­na­mi, o których mowa w ust. 3 są:
    1. konieczność dos­tosowa­nia Sklepu do przepisów prawa mają­cych zas­tosowanie do dzi­ałal­noś­ci Sklepu
    2. poprawa bez­pieczeńst­wa świad­c­zonej usłu­gi
    3. zmi­ana funkcjon­al­noś­ci Kon­ta wyma­ga­ją­ca mody­fikacji reg­u­laminu Kon­ta.
  5. Kupu­ją­cy zostanie poin­for­mowany o planowanej zmi­an­ie reg­u­laminu Kon­ta co najm­niej na 7 dni przed wprowadze­niem zmi­any w życie za pośred­nictwem wiado­moś­ci e‑mail wysłanej na przyp­isany do Kon­ta adres.
  6. W przy­pad­ku gdy Kupu­ją­cy nie wyrazi akcep­tacji dla planowanej zmi­any, powinien poin­for­mować o tym Sprzedaw­cę poprzez wysłanie odpowied­niej wiado­moś­ci na adres e‑mail Sprzedaw­cy sprzedaz@sammler.com.pl, czego skutkiem będzie rozwiązanie umowy w zakre­sie prowadzenia Kon­ta z chwilą wejś­cia w życie planowanej zmi­any lub wcześniej, jeśli Kupu­ją­cy zgłosi takie żądanie.
  7. W sytu­acji gdy Kupu­ją­cy nie wyrazi sprze­ci­wu dla planowanej zmi­any do chwili wejś­cia jej w życie przyj­mu­je się, że akcep­tu­je ją, co nie stanowi żad­nej przeszkody do rozwiąza­nia umowy w przyszłoś­ci.
  8. W przy­pad­ku ewen­tu­al­nego sporu z Kupu­ją­cym niebędą­cym Kupu­ją­cym uprzy­wile­jowanym, sądem właś­ci­wym będzie sąd właś­ci­wy dla siedz­i­by Sprzedaw­cy.
crossmenu